Известие

Collapse
No announcement yet.

Питане за действието на имобилайзера.....

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от stenli Покажи съобщение
    Съвсем накратко за това как работи цялата система. Модула наречен имо блок чрез бобината която се намира до патрона за контактния ключ обменя информация с чипа в ключа първоначално прави сравнение на кодовете и ако всичко е наред подава код към ЕКУ то на двигателя самото ЕКУ го сравнява с това което е записано в него и при съвпадение разрешава запалването на двигателя. При CODE 2 при всяка устойчива връзка между ключ и имо блок се генерира нов код от имото и се записва в ключа и при следващо стартиране се търси новия код. Поради липса на възможност за каквато и интервенция по ЕКУ то заради хибирдната му изработка / като чип / се изпозлват емулатори които генерират кода към ЕКУ то при стартиране без да е необходим чип в ключа.
    здравей,колега.няква информация за код 3.един път паля,друг не.с един ключ съм и е много кофти.къде може да е проблема,в ключа или в графитения ринг или някъде другаде.мерси предварително
    156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
    147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
    159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от n_netov Покажи съобщение
      Грешиш. Кутийката се пада някъде зад панелчето което е в ляво на волана. Но се вижда трудно.
      Къде точно е кутийката. Няколко пъти ми прави проблем, като не разпознава ключа. Мисля си, че не прави добър контакт именно там / ако е на букса разбира се /. Оправя се чрез издърпване и прибиране на волана.
      Alfa Romeo 1.8 TS `98
      sigpic

      Comment


      • #18
        Кутииката е монтирана над панела на който са многото бушони под волана вляво......шибано място......
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от stenli Покажи съобщение
          Съвсем накратко за това как работи цялата система. Модула наречен имо блок чрез бобината която се намира до патрона за контактния ключ обменя информация с чипа в ключа първоначално прави сравнение на кодовете и ако всичко е наред подава код към ЕКУ то на двигателя самото ЕКУ го сравнява с това което е записано в него и при съвпадение разрешава запалването на двигателя. При CODE 2 при всяка устойчива връзка между ключ и имо блок се генерира нов код от имото и се записва в ключа и при следващо стартиране се търси новия код. Поради липса на възможност за каквато и интервенция по ЕКУ то заради хибирдната му изработка / като чип / се изпозлват емулатори които генерират кода към ЕКУ то при стартиране без да е необходим чип в ключа.
          Ако работата на Код-2 е точно такава, както го описваш, то колата как би запалила ако я палиш постоянно с два ключа примерно.
          Има там едни малко по-различни неща, за да запали правилно и малко се различава от описания от теб начин.
          A20DTH ЖТД ама не баш
          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
            Ако работата на Код-2 е точно такава, както го описваш, то колата как би запалила ако я палиш постоянно с два ключа примерно.
            Има там едни малко по-различни неща, за да запали правилно и малко се различава от описания от теб начин.
            При стария CODE ключовете са с различен код по един за нормалните ключове и един за сервизния. Предполагам че при CODE 2 е при същия начин на всеки ключ е записан с текущия си код в момента в който някой ключ е вкаран и разпознат се променя кода му. На другия ключ си остава непроменен до използването му. Така мисля че се получава.

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от stenli Покажи съобщение
              При стария CODE ключовете са с различен код по един за нормалните ключове и един за сервизния. Предполагам че при CODE 2 е при същия начин на всеки ключ е записан с текущия си код в момента в който някой ключ е вкаран и разпознат се променя кода му. На другия ключ си остава непроменен до използването му. Така мисля че се получава.
              Аха

              Comment

              Working...
              X